- Kategoria: Dlaczego masaż, Wydarzenia |
- 28 maja 2020
Spis treści artykułu
W Mastell niezmiennie stosujemy najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. Jednakże na czas pandemii wprowadziliśmy szczególne procedury zgodne z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia . W trosce o dobro Nas wszystkich bardzo prosimy o zapoznanie się z nimi i ich stosowanie.
Przed wizytą w Mastell
W celu potwierdzenia wizyty skontaktujemy się z Państwem dzień wcześniej, aby potwierdzić termin i poinformować o tym, że w zabiegach może uczestniczyć WYŁĄCZNIE osoba zdrowa, która:
- w okresie ostatnich 7 dniach nie przebywała za granicą Polski, a w szczególności w rejonach objętych występowaniem zakażeń wirusem SARS – CoV-2,
- nie występują u niej objawy wskazujące na chorobę zakaźną tj. gorączka, kaszel, katar, wysypka, bóle mięśni, bóle gardła, inne nietypowe np utrata węchu,
- nie jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- nie zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie, lub u której występują objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
- w ciągu ostatnich 14 dni nie miała kontaktu z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
Prosimy o:
- przychodzenie bez osób towarzyszących,
- przychodzenie najwcześniej 5 minut przed wizytą bowiem poczekalnia nie jest dostępna dla klientów; z tego też powodu zaprosimy Państwa od razu do gabinetu
- brak spóźnień ponieważ nie będziemy mogli przedłużyć czasu masażu.
W trakcie wizyty prosimy o:
- noszenie osłony nosa i ust oraz przebywanie w nich podczas trwania zabiegu (jeśli jest to możliwe);
- zebranie ze sobą wyłącznie niezbędnych rzeczy osobistych i nie używanie telefonu komórkowego przez cały czas pobytu w salonie;
- zdezynfekowanie rąk i poddanie się pomiarowi temperatury po przybyciu do salonu;
- uczestniczenie w zabiegach WYŁĄCZNIE osób zdrowych i podpisanie oświadczenia o stanie zdrowia,
- płatność bezgotówkową (smartfonem lub kartą),
- umawianie wizyt zdalnie, tj. telefonicznie, mailowo oraz kontaktując się z nami przez Facebook lub Instagram;
Inne zasady bezpieczeństwa i udogodnienia, które zapewniamy:
- planowanie wizyt z zachowaniem odpowiedniego odstępu czasowego tak, aby ograniczyć do minimum spotykanie się Gości w częściach wspólnych salonu; możemy poprosić o poczekanie na wejście do recepcji tak, aby w jednym czasie przebywała tam tylko recepcjonistka i klient/ka.
- wprowadzenie dodatkowych procedur higienicznych i przestrzeganie ich przez nasz Zespół na najwyższym poziomie. W tym dezynfekcję stref dotykowych w częściach wspólnych po każdym Gościu (np. klamki, blaty, terminal itp.);
- pracę w środkach ochrony osobistej: maseczki FFP2, a przed rozpoczęciem pracy pomiar temperatury naszego ciała i wypełnienie ankiety o stanie zdrowia. Dbamy o zdrowie!
- środki do dezynfekcji dłoni do użytku Gości, w każdym gabinecie, łazience oraz na recepcji;
- w czasie trwania epidemii, ze względów higienicznych, nie zapewnimy kawy, herbaty oraz pysznych zielonych jabłek. Obiecujemy jednak, że wrócimy do tych dobrych praktyk gdy tylko minie stan epidemii COVID-19. Do Państwa dyspozycji dostępna jest woda butelkowana.
- niedostępne będą testery zapachów.
Zapewniamy, że mimo nowej rzeczywistości dołożymy wszelkich starań abyście zapomnieli o wszelkich niedogodnościach i w pełnym poczuciu bezpieczeństwa rozkoszowali się chwilą z Mastell:-)
Wszystkiego zdrowego! Czekamy na Was 🙂
#bezpiecznysalon #bezpiecznysalonwarszawa #masaż #masaz #tesknilismyzawami #dayspa #spawarszawa #kartapodarunkowaspa